vineri, 3 iunie 2016

PorschA no. 4 sau Spleen de vineri

Oameni ai muncii de pretutindeni, astazi am stat la semafor in spatele unui Porsche Panarama. Sau Panamera. 4. Nu 4 masini, modelul nr 4. Stiti voi, ca la Mambo numarul 5. Dar sa revenim. Era frumos si negru. Masina, nu soferul, ca la ala nu m-am uitat ca mi-a fost rusine. I-am vazut doar ceasul in oglinda laterala. Si fara sa vreau, vreo 10 secunde m-am gandit la:

- oare cat costa
- oare oglinda lui costa cat toata masina mea
- oare e vineri azi? E vineri azi !
- oare am lasat destula distanta intre mine si el
- oare am 2 distante regulamentare intre mine si el (nu de alta, dar bolidul meu pleaca cu scartz si sa nu-l pup...)
- oare cati bani are in portofel (oare cate bonuri de masa mai am eu in portofel)
- oare e vineri azi? E vineri azi !
- oare se baga la o liniuta
- oare e programator (nu, cu siguranta nu e programator)
- oare e vineri azi? E vineri azi !

Si din toata povestea asta am tras o invatatura. Importanta. E vineri aaaaaaaaaaaaaaazi ! My 2nd favorite "F" word !!!

Ah da,  si "it's Porsche-A"! :)

Hai rock on si aveti grija ca e Ionut Adancu' loose prin Bucuresti, ca luni are un tete-à-tete cu mine. Si alte cateva mii de oameni, la concert.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu