vineri, 27 iulie 2012

Ca de cand nu ne-am vazut...

Buna ziua si buna sa va fie si inima :)

De cand nu ne-am vazut (citit/scris), multa vreme a trecut si multe lucruri s-au mai schimbat. Cam toate in ceea ce ma priveste, slava Domnului ca in bine! Si pentru ca scuza mea de a nu mai scrie in acest locsor al meu si numai al meu era "nu am timp", iar colega mea draga Oana Iordachescu ne spunea ca "nu mai am timp" este varianta adulta si moderna a "mi-a mancat catelul tema" am decis ca reluam activitatile!

Despre ce voi scrie nu stiu. Habar nu am. Probabil lucruri de moment, probabil lucruri care nu prezinta interes, insa care simt eu ca trebuie spuse. In principiu scriu pentru amicul Demostene, ca numai el citeste :) Glumesc. Scriu (si) pentru mine si pentru vocile mele interioare (asta nu suna bine venind de la un om care intervieveaza oameni pentru a decide daca se potrivesc pe anumite posturi, dar ma risc) care urla sa iasa la suprafata.

Uelcam bec pentru cei care au revenit prin zona si seif giurni pentru cei care au plecat! Hasta la prochaine fois, mates!

Za Blonda(pensionata)Rock :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu