duminică, 17 ianuarie 2010

Blonde et fiere de l'etre!

Stef: "Hai sa luam noi inghetata din vitrina, ca plateste Andreea!"
Eu: "OK!"
Stef: (deschide partea stanga a frigiderului de inghetata si se intinde sa ia inghetata din partea opusa a vitrinei; se intinde, se contorsioneaza, se inroseste la fata, se crispeaza, aproape ca intra jumate in vitrina si exclama resemnata) "Blondo, nu pot! Incearca tu!"
Eu: (convinsa de "superioritatea rasei ariene, bag mana, ma intind la fel, ating ambalajul si nu reusesc nici eu; ma screm, ma contorsionez si ma intind din toate membrele mele..dar nu pot, nene!) " Nu pot, Stef!"
Stef:"Blondo, eu zic sa o lasam pe Andreea, ca asta nu e treaba de noi!"

(dupa 2 alte incercari esuate de a apuca blestemata aia de inghetata din frigiderul, care by the way, se afla pe strada si toata Calea Calarasilor se uita cum cele 2 tute se chinuiau sa ia o inghetata din vitrina, bagandu-se jumate in ea...,vine Andreea)
Deschide frigiderul pe partea pe care se afla inghetata vizata, ia cele 3 inghetate, din prima, cu o mana si zice:

Andreea: "De ce nu ati luat si voi inghetata, ma? Tot eu sa o iau?"
Stef: (dupa hohote de rasu'-plansu') "Eu zic sa nu ii spunem ca nu ne mai primeste in casa!"

(rasete disperate si multe semne de intrebare)

August 2007

4 comentarii:

  1. Buna ziua.
    Ma numesc Nidelea Cristian, administratorul directorului web www.edelbeta.ro.

    Va propun un schimb de link-uri. Va pot promova blogul prin introducerea lui la rubrica Parteneri, in cadrul directorului.

    In schimb as dori sa plasati la dvs. in blogroll urmatorul link:

    Titlu - Optimizare site
    url - http://www.nidweb.ro/optimizare_seo_nid_web_site_design.html

    Daca sunteti de acord, va rog sa ma contactati la nideleacristian@gmail.com cu detaliile link-ului dorit de dvs

    RăspundețiȘtergere
  2. asta era treaba de creier :)

    uite ai devenit celebra, vrea lumea link exchange si te pune la parteneri alaturi de inca 1000 :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, 10x but no 10x! Prefer sa raman o ilustra necunoscuta intre cei inca 10000000 promovati. Eu nu vreau trafic pe blogul meu, ca oricum cred ca numai tu il citesti! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. iti multumesc, atunci, ca iti faci timp sa imi mai relatezi cate ceva :)

    RăspundețiȘtergere