sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Blonde et fiere de l'etre 2

Ma trezesc, beau o jumatate de cana de cafea si fac o curatenie monstru timp de vreo 2 ore. Cand termin, ma asez la masa in camera, tastez ceva la calculator si ma intind sa iau cana (cana mare nene, nu gluma, ca eu cand beau cafea, chiar beau!) pe jumatate plina, beau o gura de cafea si o pun la loc pe masa. Imi trag scaunul mai aproape de masa, care prinde cu manerele laterale fata de masa, care trage cana, da aproape plina de cafea si....da, cadeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Nu toata cana, numai cafeaua din ea. Marele noroc: a cazut pe parchetul proaspat spalat, pe firele de la laptop si internet si pe switch. Am zis ca fac infarct: iau mopul, o laveta, o carpa uscata si baga iar! Sterg, scot din priza tot si cand ma uit in sus pe perete: desene naive cu stropi de cafea nene! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Da si freaca si peretii (traiasca lavabilul!)si stai si te roaga de switch sa nu se strice! Las totul la uscat si merg la bucatarie sa spal vase. Evident, le scap si pe alea din mana, nu se sparge insa nimic (traiasca farfuriile de plastico- whatever dala care nu face poc!).
Intr-un final m-am linistit, incercand sa vad partea plina a paharului (in cazul asta a canii): la mine in camera miroase a cafea!!!
O happy day!

2 comentarii:

  1. asta e cel mai bun post al tau blondo! am zambit frumos la el :) poti sa-ti deschizi o cafenea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi se intampla des sa vars cana de cafea...e foarte neplacut, mai ales daca nu ai parchet :)))

    RăspundețiȘtergere